Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konstrukce vzdělávacího programu pro terénní sociální pracovníky ve vyloučených lokalitách
Kádárová, Vendula ; Matoušek, Oldřich (vedoucí práce) ; Víšek, Petr (oponent)
Bakalářská práce "Konstrukce vzdělávacího programu pro terénní sociální pracovníky ve vyloučených lokalitách" je tematicky zaměřena na jednu z metod sociální práce - terénní sociální práci. Specificky pojednává o terénní sociální práci poskytovanou v lokalitách v rámci Ústeckého kraje, které jsou označeny jako "sociálně vyloučené romské lokality", a primárně řeší osobnost terénního sociálního pracovníka a jeho profesní kompetence. Cílem práce je sestavení vzdělávacího programu, jehož ambicí je vybavit terénní sociální pracovníky ve vyloučených lokalitách takovými vědomostmi, dovednostmi a kompetencemi, aby byli schopni vykonávat svou profesi kvalitně a efektivně. Při zpracovávání tématu práce vycházím z již známých poznatků a faktů týkající se oblasti terénní sociální práce a přístupů v práci s menšinami. Neopomíjím ani romskou tematiku zaměřenou na specifické potřeby Romů vyplývajících z jejich historie, kultury a tradic. Zároveň se zabývám současnou situací problematiky sociálního vyloučení Romů v ČR. Tyto poznatky analyzuji, shrnuji a pokouším se vytvořit ucelený přehled o této specifické kategorii sociální práce. Aby vzdělávací program odrážel nejen potřeby cílové skupiny, ale hlavně vyhovoval potřebám terénních sociálních pracovníků, využívám profesiografie, jako metody pro získávání...
Konstrukce vzdělávacího programu pro terénní sociální pracovníky ve vyloučených lokalitách
Kádárová, Vendula ; Matoušek, Oldřich (vedoucí práce) ; Víšek, Petr (oponent)
Bakalářská práce "Konstrukce vzdělávacího programu pro terénní sociální pracovníky ve vyloučených lokalitách" je tematicky zaměřena na jednu z metod sociální práce - terénní sociální práci. Specificky pojednává o terénní sociální práci poskytovanou v lokalitách v rámci Ústeckého kraje, které jsou označeny jako "sociálně vyloučené romské lokality", a primárně řeší osobnost terénního sociálního pracovníka a jeho profesní kompetence. Cílem práce je sestavení vzdělávacího programu, jehož ambicí je vybavit terénní sociální pracovníky ve vyloučených lokalitách takovými vědomostmi, dovednostmi a kompetencemi, aby byli schopni vykonávat svou profesi kvalitně a efektivně. Při zpracovávání tématu práce vycházím z již známých poznatků a faktů týkající se oblasti terénní sociální práce a přístupů v práci s menšinami. Neopomíjím ani romskou tematiku zaměřenou na specifické potřeby Romů vyplývajících z jejich historie, kultury a tradic. Zároveň se zabývám současnou situací problematiky sociálního vyloučení Romů v ČR. Tyto poznatky analyzuji, shrnuji a pokouším se vytvořit ucelený přehled o této specifické kategorii sociální práce. Aby vzdělávací program odrážel nejen potřeby cílové skupiny, ale hlavně vyhovoval potřebám terénních sociálních pracovníků, využívám profesiografie, jako metody pro získávání...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.